Curs monogràfic, la fotografia en blanc i negre, a Palma

La fotografia més antiga es defineix pel domini del llum, les línies i les formes.

Gràcies a l'arribada de la tecnologia digital, el blanc i negre té més adeptes que mai. Persones que veuen en ella la possibilitat d'interpretar el nostre món d'un forma singular i única.

Per a això no és suficient dominar un programa informàtic per a convertir una imatge en color en una fotografia en blanc i negre. Aquesta part la tractem en el curs, és important. Però insistim especialment en com desenvolupar una visió que ens permeti descobrir possibilitats i motius atractius per a aquesta forma de fotografia, la més antiga, la més simple i, en moltes ocasions, la més gratificant. 


Característiques del curs:

-Començament: 14 d'octubre de 2.025.

-Acabament: 4 de novembre de 2025.

-Horaris: els dimarts, de 18,30 a 20,30 hores

-Preu total del curs complet: 94 euros

-Inscripcions: a travès del meu mail setorrens@gmail.com o al telf. 609888773

-Característiques: El curs inclou 4 classes teòriques de 2 hores més 2 sortides pràctiques en diferents caps de setmana. El curs es realitza a l'aula del COBIB, a Gran Vía Asima 28, 1º-1ª a Palma.

continguts © Sebastià Torrenscreat en Bluekea